Vad ska jag säga sen jag blev gravid är min ångest under check, jag känner av den men inte alls på samma sätt som innan. 

Men då har min kropp gjort bakut istället med illa mående från start, kräkningar och huvudvärk, migrän. 
Sen fick jag urinvägsinfektion, när de blev bättre kom inflammationen i axeln, och sen en monster förkylning och nu någon inflammation på stämbanden efter förkylningen.. 
förutom de måste jag ta blodförtunnande eftersom jag fick en blodpropp när jag väntande Vilja. 

Gått ner 6 kilo ungefär sen jag vart gravid, men fördelen är att krabban i magen mår tydligen hur bra som helst, dom ser inga men av att jag åt antidepressiva eller sömn tabletterna, mina infektioner och inflammationer har bara påverkat mig, och det just för att min kropp tar alla mina reserver till bebisen när jag redan har svårt att få i mig näring i form av mat och få behålla den.. 

Men här är den som bor i min mage ❤️

(null)

Beräknad till 26 september ❤️🤰
Då blir vi alltså 4 barn och 2 vuxna på fridensgård

Kommentera

Publiceras ej